giovedì 29 gennaio 2015

HURVÍNEK JE NÁŠ NEJLEPŠÍ ČESKÝ KAMARÁD



Hurvínka jsme objevili skoro až náhodou. Mě přišel spíš jako nostalgická vzpomínka mého mládí, která dnešní děti nemusí až tak zajímat, a nějak jsem Hurvajsovi nevěnovala příliš velkou pozornost. Jediné co jsem provedla, že jsem vyndala všechna poslechová CD zakoupená mojí mamkou, naší babičkou, z kufru, a položila je na poličku k CD přehrávači.

Nedošla mi jedna jediná podstatná Hurvínkova charakteristika. Hurvínek nestárne jako my.

On totiž Hurvínek mládne !!!! Cháchá :)

Moje děti na to přišly a hned se s Hurvínkem skamarádily.

Já už to ted' taky vím, a můžu vám na něj něco prozradit : Hurvajs má nejradši televizi, počítačové hry a kino. Školu zvládá s přehledem, přílišné starosti si s ní nedělá a za to, že je poslední ve třídě, může jen fakt, že je jich tam málo. Kdyby jich nebylo 30 žáčků, ale 60, byl by přeci v pěkném průměru!  Zkrátka není to žádný šprt. A ani nějaké domácí úkoly ho samozřejmě netrápí. Zato Máničku chuděrku docela potrápí, když si z ní dělá šoufky, ale jinak je to dobrák od kosti a nápady jen hýří. A pomůže kde může.

Objednala jsem si, jak už jsem psala minule, v internetovém obchodě www.hurvinek.eu celou sadu povídání o historických výletech. Obchod mi jej ochotně zaslal i do zahraničí. Je pravda, že jsme nedočkavě čekali tři týdny, ale nakonec balíček došel vpořádku a díky elektronickému sledování zásilky, jsme byli také o malinko klidnější. Hurvajs ležel deset dní na centrální poště v Římě a jistě se mu tam tak zalíbilo, že si chtěl místo řádně prozkoumat. 


Minulost je nuda ! Ale ne s Hurvínkem!

Hurvínek se několikrát, při svých výletech za pomoci kouzelné flétny, dostane do minulosti. Setká se s Marií Terezií, s Babičkou od Boženy Němcové, s císařem Rudolfem II, s Jiřím z Poděbrad, s Mozartem. Setká se s Luxemburky a Přemyslovci a než tam všude dojede, ještě stíhá nákupní centrum s paní Kateřinou, řečenou Bábinkou, a páreček s panem Spejblem v restauraci pod hradem.

Já jsem Hurvajsovi moc vděčná. Pomáhá mi kluky /8 a 5,5/ uspat, pomáhá mi se vstáváním, a ještě se s nimi učí český dějepis a český jazyk. Lepšího kámoše bych pro ně momentálně  jen těžko tady v okolí hledala. 

M.

Nessun commento:

Posta un commento