martedì 22 aprile 2014

BERANEK

 
Ahoj, zdraví Vás Beránek.
Tradiční český velikonoční.
Letos jsem pekla dva. Recept už mám odzkoušený. Nazvala bych ho: od všeho po čtvrtce a tak trochu od oka. Tedy recept na jednoho beránka jsem poučila tento : větší hrnek mouky je asi tak čtvrt kila, stejně cukru, ricoty taky tak a másla jednu kostku. K tomu prášek do pečiva a navíc čokoládové slzičky - malé kousky čokolády do toho jsem přimíchala.  A zapoměla bych na vejce. Padlo jich do beránka 6. Ze 4 bílků jsem vyšlehala sníh, zbylá 2 vajíčka jsem dala celá. Těsta byla dost na to, aby zaplnila celou formu až skoro po okraj. Proto se mi krásně vyklopili a nic se neulomilo. Bylo vše pěkně kompaktní. A pečení klasicky 50 min na 180 stpnˇů .
Musim říct, povedli se.
 Jednoho jsem ješte pokryla bílkovou polevou a byl- no skoro- jako živý.
 
 


Přeji  Vám krásné a ještě krásnější JARO.
 
M.

Nessun commento:

Posta un commento